سخنرانی.....حجت الاسلام درخشان.....دانلود


حاج حسن جوکار.....روضه.....دانلود


حاج حسن جوکار.....زمینه.....دانلود

((نیمه شب مردی با دل خسته میره تو کوچه دستای بسته...))


حاج حسن جوکار.....شور.....دانلود

((توی روضه باز دلم پر زده برا حرم میمیرم اگه یه بار آقا کربلا نرم...))


کربلایی حسین درویشی.....شور.....دانلود

((بعضیا چقدره خوش روزی اند سالی چند بار زائر کربلان...))

((باورش آقا سخته برام حتی کمتر از کبوترام...))


کربلایی عباس زحمتکشان.....واحد.....دانلود

((آسمان هست و زمین دور سرش میگردد...))


کربلایی میثم مفتاحی.....واحد.....دانلود

((امیرم عشق تو دینه شعارم حیدر امیرالمومنینه...))


کربلایی حسین درویشی.....شور.....دانلود

((به پای عشق تو من مجنونم چشم انتظار ظهور تو من میمونم مهدی آقا...))


کربلایی حسین درویشی.....شور بسیار زیبا.....دانلود

((شبا و خواب و نوازش دوباره هق هق و سازش گریه یعنی ستایش...  ))



کربلایی اسماعیل ستودگان.....شور.....دانلود

((به فدای حیدر من و دودمانم من و خانه دانم...))


کربلایی حسن پورحسن.....شور.....دانلود

((ساقی زیبای مستان یا امیرالمومنین...میخانه به میخانه پیمانه به پیمانه...))


التماس دعا